Fogyasszon több egészséges zsírt a fogyáshoz. Miért fontosak az egészséges zsírok a fogyókúrában is? | Diéta és Fitnesz

Aki fogyni akar, egyen több zsírt! - Fogyókúra | Femina

Hihetetlen! Nincs mozgás, nincs diéta! Két mágikus összetevő és hasi zsír eltűnik! # 37

A zsírokra éppoly szüksége van a szervezetnek, mint a fehérjékre, a vitaminokra vagy ásványi anyagokra, persze nem mindegy, milyet, és mennyit fogyaszt belőlük az ember, ha a pluszkilók leadása a cél. A zsírok nélkülözhetetlen szerepet töltenek be a szervezet felépítésében, az anyagcsere-folyamatokban, az ízületek és izmok egészséges működésében, de elengedhetetlenek a hormonháztartás megfelelő működéséhez, a szervezetben történő gyulladások elleni védekezéshez is.

fogyasszon több egészséges zsírt a fogyáshoz hogyan lehet lefogyni és meghúzódni

Meglétük segít egyes vitaminok és ásványi anyagok felszívódásában, így már csak ezért sem érdemes kiiktatni őket az étrendből. Egészséges zsírok Az egészséges zsírok alatt az egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírokat kell érteni. Kutatások kimutatták, hogy ezek a zsírok csökkenthetik a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát, valamint a rossz LDL-koleszterin szintjét, de a megfelelő agyműködés és a sejtnövekedés számára is fontosak.

fogyasszon több egészséges zsírt a fogyáshoz megmagyarázhatatlan fogyás serdülő férfiaknál

Az egyszeresen telítetlen zsírok közé tartoznak például a növényi olajok, a többszörösen telítetlen csoportba pedig az omega-3 és omega-6 zsírsavak. Mivel ezeket a létfontosságú zsírokat az emberi szervezet nem tudja előállítani, így táplálkozás során kell gondoskodni a megfelelő mennyiségű bevitelükről. Az omega-3 zsírsavak napi ajánlott mennyisége milligramm, míg az omega-6 zsírsavak napi mennyisége milligramm alatti lehet.

fogyasszon több egészséges zsírt a fogyáshoz hades zsírégető felülvizsgálata

Mutatunk nyolc olyan egészséges zsírsavforrást, amit bátran építs be a mindennapi étrendedbe.

Olvassa el is