Fogyókúrás tornák otthon, 40 perc alatt kalória mínusz: zsírégető, feszesítő edzés otthon - Retiküeviasziget.hu |

fogyókúrás tornák otthon

ventilátor bingbing fogyás

A fogyókúra igen hasznos kiegészítője a mozgás, ez ugyanis képes megvédeni attól, hogy a diéta miatt fennálló kalóriahiány következtében izmot veszíts, lassuljon az anyagcseréd, később pedig visszahízz. Az izmok fenntartása jóval több kalóriát igényel, mint a zsírpárnáké, ráadásul feszessé, formássá teszik a testet, így meghálálják, ha foglalkozol velük. Ehhez azonban nemcsak megfelelő táplálkozásra, de minimum heti három-négy - maximum hat - alkalommal mozgásra is szükség van.

hogyan lehet elveszíteni a súlyos zsírt

Otthoni edzés kezdőknek Már azzal is remek eredményeket érhetsz el, ha csak otthon edzel, és egyszerre maximum fél órát szánsz a mozgásra. Ilyenkor azonban fontos, hogy olyan gyakorlatsorokat végezz, melyek fogyókúrás tornák otthon hatékonyak a zsírégetésben és izomépítésben, mint az erősítés és a HIIT-edzések.

Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt!

Ha így mozogsz, azzal intenzíven megterheled az izmaidat, azok szövetén mikrorepedések keletkeznek, melyeket a testnek regenerálnia kell. Ahogy a repedések kipótolódnak, úgy növekszik az izom.

fogyni balett gyönyörű

Ezt a folyamatot utóégésnek nevezik, ugyanis a gyógyuláshoz szükséges energiafelhasználás miatt ilyenkor megemelkedik a test kalóriaszükséglete. Mivel az utóégés akár több napig is tarthat, érdemes a hét napjain váltogatva különböző izomcsoportokat edzeni, hogy párhuzamosan több helyen is aktív legyen a folyamat.

Ha maximális hatékonyságra törekszel, kérd személyi edző segítségét egy program összeállításában.

hogyan lehet lefogyni, de magasabbá válni

Kezdőként jó választás lehet egy teljes testet átmozgató, saját súllyal, eszköz nélkül végzett edzés a heti program részeként. Ha kipróbálod, nagyjából egy-másfél hónap elteltével válts nehezebb tornárahogy folyamatos legyen a fejlődés.

8 perc pilates a lapos hasért

Csináld a következő gyakorlatokat 5 perc bemelegítés után 45 másodpercig másodperces szünetekkel, majd, ha végigértél rajtuk, kezdd elölről, és zárásként nyújts 5 percen keresztül, így összesen fél órát tesz ki a mozgás.

Olvassa el is