Fogyás a mentális egészség érdekében

Mentális egészség

Friss hírek és trendek Legfrissebb koronavírus Covid hírek Sok ember hajlandó megvárni, amíg a lift frissen és készen áll az irodájába. Eközben a lépcsők éppen ott várnak, hogy vészhelyzet esetén használhatók legyenek.

Ugyan egy as kutatás szerint maga az túledzés is okozhat depressziót, elképzelhető, hogy épp valamilyen mély szomorúságérzet hatására alakul ki egyfajta mánia az endorfin termelődését elősegítő sportolás iránt, aminek több tünete is van. Erős bűntudat jelentkezik, ha kimarad egy edzés, a gyakorlatok sérülés vagy betegség esetén sem maradnak el, közeli barátok, hozzátartozók hívják fel a figyelmet a sportolás túlzó gyakoriságára, az edzés többé nem szórakozás, hanem szükséglet, a munka, iskola vagy egyéb társasági élet rovására megy, es kutatás szerint a alapmagasságú fogyás miatt a menstruációs ciklus megváltozhat, vagy teljesen megszűnhet. Éppen ezért nem árt minél előbb tudatosítani, hogy a túl sok edzés igenis káros lehet, és a pihenőnapok kihagyása súlyos következményekkel járhat. Megduplázza az edzés hatékonyságát: a szünet majdnem olyan fontos, mint a gyakorlatok Az edzések során úgy tűnhet, hogy az eredmények szempontjából a legfontosabb, hogy milyen gyakorlatokat milyen intenzitással végzel. Valójában azonban sok más tényező, így a szünetek is nagy szerepet játszanak.

De az egészségügyi szakemberek szerint a mindennapi a legjobb alkalom a lépcsőzésre, különösen akkor, ha fitt és egészséges akar lenni. Számos tanulmány már megmutatta az egészségügyi előnyöket, ha figyelmen kívül hagyja a liftet és rendszeresen tucat-száz lépéseket tesz. A lépcsőt használók nagyobb valószínűséggel jobb szív- és érrendszeri erőnlétet, egyensúlyt, vércukorszintet, vérnyomást és koleszterinszintet mutatnak.

Mentális egészség

A kutatók azt is megállapították, hogy támogatja a fogyást. Felfelé és lefelé járáskor az alsó test és a szív izmai keményebben dolgoznak, mint sík talajon.

súlycsökkentő ligetek tx ruck fogyás

A test erőteljes intenzitású edzést tapasztal, amikor felmegy a lépcsőn, és mérsékelt intenzitású tevékenységet tapasztal, amikor lemegy a lépcsőn - írja a Montreal Gazette. A Harvard Alumni Health kutatóinak tanulmánya azt mutatta, hogy napi két-négy repülés segíthet csökkenteni a halálozási kockázatot. A kutatók szerint az fogyás a mentális egészség érdekében a 10—19 járat teljesítésére kell törekedniük a jobb élettartam érdekében.

Ám hiába a nagy elhatározás és a testedzés, ha közben nem vagy elég motivált. Ha kevés teret hagysz azoknak a tevékenységeknek, amelyek örömöt és elégedettséget okoznak vagy éppen bűnösnek érzed magad miattukez hamar a motivációd apadásához vezethet. Így lesz érzelmi hiánypótló a nassolásból. Ha az étel válik a fő élvezeti forrásoddá, megkopik az a természetes képességed, hogy más élményeket is megélj és elégedett legyél az életeddel.

A McMaster Egyetem egy másik kutatása szerint a napi háromszor 60 lépés megmászása 5 százalékkal növelheti az aerob erőnlétet. Azonban bonyolultabbá válik azoknál az embereknél, akik fogyni akarnak. A lépcsők hatása az aktuális súlytól függ.

A fogyás mentális csapdái

A Houston Chronicle szerint azok, akik túlsúlyosak, vagy egyáltalán nem sportolnak, több kalóriát égetnek el, és néhány fontot leadnak gyorsabban, mint az átlagos testsúlyú emberek. A túlsúlyos emberek a lépcsőmászástól számított két-négy héten belül eredményeket kaphatnak. Fontos, hogy a testmozgást az egészséges étrenddel kombináljuk a fogyás felgyorsítása érdekében.

  1. Kezdőlap 3 egyszerű lépés az anyagcsere fokozásához Az anyagcsere fokozásának sokféle módja van.
  2. Fogyás sikertörténetek 60 után
  3. A stressz gyulladást is okoz a szervezetben, ami felesleges kilók felhalmozódását okozza.
  4. Ám hiába a nagy elhatározás és a testedzés, ha közben nem vagy elég motivált.
  5. A lépcsőzés a fogyás érdekében működik

Hogyan kezdjük el a lépcsőzést Tervezz és dolgozz, mint kezdő A testmozgás minden formájában az elsõ idõzítõknek nem szabad túl sokat vagy túl gyorsan dolgozniuk a sérülések elkerülése és a test alkalmazkodása érdekében az új tevékenységhez. Kezdje azzal, hogy 30 perces lépcsőzést végez a hét három napján.

Kezelje az időt Tervezze meg rendszeres lépcsőedzését. Ahhoz, hogy több kalóriát égessen el, töltsön több időt a lépcsőzésre, és intenzívvé tegye minden munkamenetét Időt kell adnia a napi élelmiszer-fogyasztás nyomon követésére is.

Fogyás mentális egészségre

Kalóriakövető alkalmazásokat vagy webhelyeket használhat a táplálkozási igények felmérésére és a megfelelő számú kalória megtalálására. Keményebben dolgozik Amikor több időt tölt fel és fel a lépcsőn való mászással, próbálja megnehezíteni a gyakorlatot, hogy felgyorsítsa a zsírégetés folyamatát.

Próbálja meg kihagyni a lépéseket, és váltogatni a kocogást és a járást.

normoxil fogyás sugaras inas fogyás

Egy 60 perces munkamenet akár kalóriát is megégethet. Ha súlycsökkenés miatt gondolkodik a lépcsőzésen, győződjön meg róla, hogy van-e extra ruhája, és nincs-e üzleti öltözetben öltözve, mivel ez a tevékenység bizonyos intenzitást és izzadságot igényel.

Számos tanulmány kimutatta, hogy a lépcsőzés más egészségügyi előnyökkel jár, a jobb szív- és érrendszeri erőnlét, egyensúly, vércukorszint és fogyás között.

keserű dinnye segít a fogyásban fogyás lustral

Olvassa el is