Fogyás minősége vagy mennyisége, Este nehezebb vagy? Ez az oka a súlyingadozásnak

fogyás minősége vagy mennyisége

fogyás minősége vagy mennyisége

Fogyni akar? Kutatók szerint ekkor kell étkezni, hogy hatékony legyen Psychology Today Számos tényező befolyásolhatja — a testhőmérsékletünk, az fogyás minősége vagy mennyisége változása, az alvás mennyisége és minősége —, hogy mennyire lesz sikeres egy fogyókúra.

A Pennington Biomedical Research Center kutatói arra voltak kíváncsiak, milyen időpontokban kell étkezni ahhoz, hogy a leghatékonyabb legyen a fogyás.

A kutatás eredményeiből a Psychology Today adott egy kis ízelítőt.

A megnövelt napi olajosmag-fogyasztás csökkentheti az elhízás kockázatát, ehhez elég napi 14 grammnyi diófélét beiktatni az ember étrendjébe, írja egy új tanulmány. A tudósok azt vizsgálták benne, hogyan hat az olajos magvak fogyasztása az emberek súlyára nagy időtávlatokban.

A tudósok hét túlsúlyos férfi és négy nő közreműködésével végeztek kísérleteket. A tesztalanyok négy napig, csak reggel nyolckor, délután kettőkor és este nyolckor étkezhettek, majd ezt követően négy napig reggel nyolckor, délelőtt tizenegykor és délután kettőkor kellett egyenek. A kutatók egy kiegyensúlyozott étrendet állítottak össze, de a résztvevők ezen kívül nem fogyaszthattak más, kalóriát tartalmazó ételt vagy italt.

fogyás minősége vagy mennyisége

A tudósok naponta hatszor mérték a vizsgálatokban résztvevők éhségszintjét, teltség érzetét és energiaszintjét. A laborvizsgálatok végén meglepő eredményre jutottak a kutatók: a résztvevők szervezetében csökkent az éhségért felelős hormon szintje.

fogyás minősége vagy mennyisége

A kutatás szerint tehát a hatékony fogyás titka az, ha naponta háromszor étkezünk, és délután kettőkor fogyasztjuk el a vacsorát. A szakértők szerint ebben az esetben különösen fontos, hogy a reggelink tápanyagokban gazdag legyen, hogy elég energiát biztosítson, a további két étkezés alkalmával pedig könnyű ételek kerüljenek a tányérunkra.

fogyás minősége vagy mennyisége

Az eredmények a kutatókat igazolják, ám hogy valójában ettől lesz hatékony a fogyás, az valószínűleg egyénenként változhat. Egy próbát megér, de inkább együnk a nap végén valami egészségeset, minthogy az éhségtől szédüljünk, rosszul legyünk.

fogyás minősége vagy mennyisége

Olvassa el is