Égesse el a zsírt

Gyorsan égesse a zsírt

A fogyás és a zsírégetés kapcsán sokaknak a kardio-mozgásformák jutnak eszükbe, mint például a futás.

Kezdőlap Hogyan égesse el a zsírt az áll alatt.

Ez az aerob mozgásforma remekül fejleszti az állóképességet, és a mentális egészségnek is jót tesz. Ugyanakkor nem elég ahhoz, hogy formás kontúrt és tónusos muszklikat adjon a testnek.

égesse el a zsírt

Mindenekelőtt fontos tisztában lenni az alapokkal: a szervezetünk a szénhidrátokból, zsírokból és fehérjékből képes energiát nyerni, de az, hogy melyik szakaszban melyikhez nyúl a test, azaz melyiket kezdi el nagyobb arányban használni, az a mozgásformától is függ. Melyik mozgás égeti legjobban a zsírt?

Egy aerob mozgás során a test több szakaszon átmegy, mielőtt arra a pontra érne, ahol a zsírégetés effektíven beindul.

égesse el a zsírt

A szervezet először a könnyen hozzáférhető szénhidrátokat kezdi lebontani, ezek égesse el a zsírt kezdi el termelni azt a szükséges oxigénmennyiséget, ami a zsírok lebontásához kell. A zsírok elégetése a maximális teljesítmény százalékánál éri el a csúcsot, és onnan rohamosan csökken, azaz utána az izmokat kezdi el bontani, ezért a hosszabban, fél óránál tovább végzett kardió kifejezetten nem ajánlott a zsírvesztéshez.

The Most Effective Way to Burn Belly Fat Super Fast in 1 Week - Eva Fitness

Minél kevesebb az izom, annál lassabb lesz a kalóriaégetés, és minél több van belőle, annál gyorsabban pörög az anyagcsere. A legjobb zsírégető edzések tehát azok, melyek támogatják az izmok megtartását, amiben a megfelelő fehérjefogyasztás is sokat segít.

égesse el a zsírt

Az erősítő sportok és súlyzós edzések remek választást jelenthetnek, az edzés után a szervezet nyugalmi állapotban is több kalóriát éget el, mint a zsír, egy erősítés után a nyugalmi anyagcsere akár 38 órán át is pöröghet! Magas intenzitású szakaszos edzés: HIIT Bizonyítottan a legjobb zsírégető mozgásforma, ugyanis nemcsak a pörgős intenzív szakaszokban faragja le a párnákat, hanem a pihenőszakaszokban is ég a zsír.

Tanulmányok kimutatták, hogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként.

égesse el a zsírt

Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá. A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után!

Öt sorozatot végezz belőlük heti három alkalommal!

Gyorsan égesse el a zsírt -5 kg 3 nap alatt!? I would like to visit Cusco. Ugyanez szénhidrátnál százalék, zsíroknál százalék. Akkor tehát foglaljuk össze: először a szervezet a szénhidrátokat égeti, azután a fehérjéket, és csak legvégül a zsírokat. Robyn törvény fogyás t fogyás, a legjobb eljárás a karzsír eltávolítására túl gyorsan lefogytam.

Olvassa el is