Hogyan segíthet a nő fogyásban

14 étel, mely segíti a fogyást

A súlyvesztés kihívást jelent, különösen akkor, ha fejben nem vagyunk felkészülve az egészséges életmód hosszú távú fenntartására.

fogyás spa Srí Lanka

Azoknak hoztunk pár tippet, akik éppen most vágnak bele a fogyásba, és szükségük lehet egy kis útmutatásra, hogy pszichésen is felkészüljenek a folyamatra.

Gondoljuk végig, hogy mit tudunk a hogyan segíthet a nő fogyásban, és ha kell, olvassunk is utána! A súlyvesztés folyamatának — fizikai és pszichológiai vonatkozásának — megértése legalább annyira fontos, mint a helyes táplálkozás és a rendszeres testmozgás.

fogyni gyorsabban tippeket

Pont ezért nem az a fontos, hogy minden egyes bevitt kalóriát megszámoljunk hiszen a szervezetünknek mértékkel, de szüksége van rájukhanem, hogy egyensúlyt teremtve, változatosan étkezzünk. Ha ez megvan, akkor kevésbé fogunk kísértésbe esni. Csalóka edények, ég veletek!

hogyan változtatja meg az életét a fogyás

Érdemes olyan edényeket választani, amik egyrészt átlátszóak, másrészt pontosan jelölve vannak rajtuk a mennyiségek. Az agyunkat könnyen be lehet csapni, egy doboznyi ételt pont emiatt sokszor egy adagnak képzelünk. Csináljunk tesztet!

Egy-egy tároló tartalmát szedjük ki tányérra, így láthatjuk, hogy mennyi is valójában az adott ételmennyiség. Együnk inkább kistányérból — ezzel elejét vehetjük a túlevésnek.

Női fogyás

Diéta vagy életmódváltás? Nem mindegy!

fogyókúra turmix dátumokkal

A diétázásról és a fogyókúráról legtöbbünknek negatív dolgok jutnak eszébe. Nem csoda, hiszen ezek inkább korlátozzák az életünket, ellenben egy olyan életmóddal, amit hosszú távon alakítunk ki magunknak, és amiben a szervezetünknek megfelelően választjuk ki az ételeket.

Így ahelyett, hogy a hirtelen elvesztett kilókat azonnal visszaszednénk, egyenletesen fogyhatunk és meg is tarthatjuk az elért eredményt. Trükközés az ételekkel A cukros nassolnivalók és az olajos snackek helyett rágcsáljunk zöldségeket és gyümölcsöket! Ezek ugyanúgy megtöltik a gyomrunkat és jóllakottá tesznek, ráadásul vitaminokkal és rostokkal is ellátják a hogyan segíthet a nő fogyásban. Gondoljunk az életmódváltásra úgy, mintha új hobbi lenne!

14 étel, mely segíti a fogyást

Megkönnyítjük a saját dolgunkat, ha nem egy kötelező rosszként gondolunk az életmódváltásra, hanem mint egy új hobbit, beépítjük a mindennapjainkba. A kényszer sosem szül eredményeket, de ha örömmel és izgalommal készítjük el az új és egészséges fogásokat magunknak, és a mozgást is egy játéknak fogjuk fel — amivel ugye a kilóink is egyre jobban lemennek majd — akkor sokkal könnyebb dolgunk lesz.

Meg kell értenünk, mit jelent az elhízás Az elhízást a legtöbb esetben az életmódunk okozza. A genetikai tényezők — fogyhatok striákkal betegségek — is szerepet játszanak persze, de a gyerekkorunkban eltanult helytelen étkezési szokások, és a mozgás hiánya egyértelműen elvezethetnek a felesleges súlyok felszedéséhez, és azok akár egész életen át tartó meglétéhez.

Tájékozódjunk, és ne tekintsük természetesnek az elhízás tényét. Egészségünk érdekében válasszunk aktív és tudatos életmódot! Motiváljuk magunkat!

Keress receptre vagy hozzávalóra

Ebben a helyzetben sokat segíthetnek azok az emberek, akik már életmódot váltottak és megszabadultak a súlyfeleslegüktől. Kérjünk segítséget, hallgassuk meg a történeteiket és merítsünk erőt belőlük!

ocean Avenue fogyás

Esténként pedig tegyük fel magunknak az alábbi kérdéseket: Képesek vagyunk leadni a plusz kilókat? Felkészültünk a kihívásra?

Miért segíthet a több alvás a fogyásban?

Hiszünk magunkban annyira, hogy végigcsináljuk? Szeretni önmagunkat Ahhoz, hogy kikerüljünk a negatív állapotból, foglalkoznunk kell magunkkal.

doboz vr fogyás

Látnunk kell a pozitív dolgokat az életben, és saját személyiségünkben is. Önismerettel, önszeretettel és azzal, hogy elfogadjuk magunkat, hatalmasat léphetünk előre. Ha másképp nem megy, képzeljük el, milyenek leszünk fél év múlva a leadott kilókkal, és cöliákiával próbál fogyni a jövőbeli külsőnkre.

Hogyan segíthet a nő fogyásban

Aludjunk többet! Az alváshiánnyal küzdők gyakrabban nyúlnak — cukros és egészségtelen — esti nassolnivaló után. Az alvási szokások megváltoztatásával, például az időben való lefekvéssel, elkerülhetjük a kísértést, és még egészségesebbé és kipihentebbé is tehetjük a szervezetünket.

A magazin május tól kapható az újságosoknál.

Olvassa el is