Legjobb zsírégetés

Zsírégető edzésmódszerek: Melyik a leghatékonyabb? Mindegyik kérdésre többféle jó válasz is van.

legjobb zsírégetés fogyás sikertörténetek keresztül surya namaskar

Minden módszernek vannak előnyei és hátrányai is. Az emberek lehetőségei és céljai sem teljesen azonosak, ezért nem határozható meg egyetlen abszolút legjobb zsírégető edzésmódszer. A kiindulópont: a semminél minden jobb!

legjobb zsírégetés tíz egység zsírt égethet

Innen indulva válogathatunk a következőkben ismertetésre kerülő zsírégető gyakorlatok között, figyelembe véve a módszerek előnyeit és hátrányait, összevetve ezeket a céljainkkal, időbeosztásunkkal, a rendelkezésre legjobb zsírégetés felszereléssel, edzettségi szintünkkel stb. Rövid, de magas intenzitású intervallum kardió A zsírégető edzésmódszerek között egyre divatosabb a magas-intenzitású intervallum kardió HIIT.

Ennek a lényege az, hogy rövid időtartamú magas-intenzitású erőfeszítést váltogat rövid időtartamú alacsony intenzitású pihentető periódussal.

Rajtam nem múlik, hogy segítsek neked is, ami a fogyást illeti.

Az intervallumok általában másodperc közé esnek és az egész edzés perces, tehát joggal kijelenthető, hogy az egyik leghatékonyabb edzés az időt tekintve. A kutatások azt mutatják, hogyan fogyjak 10 kg ot a HIIT nagyobb edzés utáni energia felhasználást okoz, mint a közepes, egyenletes intenzitású kardió, vagyis hosszabb ideig marad magasabb a kalória égetés üteme.

Itt az 5 legjobb zsírégető módszer | Well&fit

Sokan éppen ezért a legjobb zsírégető edzésnek titulálják. Vannak rizikók itt is, főleg a kezdők, a rossz formában lévők és az egészségügyi állapotukkal tisztában nem lévők számára. Mindazonáltal, mivel az intenzitás viszonylagos minden egyén számára, a rizikó közepes és könnyen menedzselhető, viszont nagyok az előnyök.

Ráadásul azoknak, akik már eleve fittek, a kockázatok még alacsonyabbak.

legjobb zsírégetés newport zsírégetés és így tovább

Metabolikus súlyzós edzés Mostanára meglehetősen széleskörű egyetértés alakult ki abban, hogy rendkívül hatékony zsírégető edzés a metabolikus súlyzózás, vagyis amikor a hagyományos erő- és testépítő edzésnél valamivel hosszabb munkát végzünk némileg kisebb súlyokkal. Viszont nem is tradicionális kardió tevékenységről van szó és főleg nem egyenletes, lassú kardiórólhanem ennél intenzívebb munkáról.

Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog

A metabolikus edzés kiemelkedő kalóriamennyiséget éget el, testszerte beindítja a zsírégetést, és az intervallum kardióhoz hasonlóan előnyös hormonális reakciót vált ki.

A csak önmagában végzett metabolikus edzés azonban izomvesztést okoz, hiszen izomnövekedés és izommegtartás nehezebb, alacsonyabb ismétlésszámú, hosszabb pihenőidős edzésekkel érhető el. Ezért az izommegtartó legjobb zsírégetés zsírégető edzéstervben helye kell, hogy legyen a nehéz és a metabolikus súlyzós edzéseknek egyaránt — tehát testépítőknek nem kifejezetten ez a legjobb zsírégető edzés. Közepesen hosszú, közepes intenzitású kardió Amikor kardiót közepes időtartamban perc végzünk a cél pulzus zóna felső határán közepes intenzitásakkor a testzsír nagyon hatásosan égethető el az edzés alatt.

Szintén van valamennyi kalóriaégetés-emelkedés az edzés utáni periódusban, bár nem akkora, mint a HIIT esetében.

Zsírégető edzésmódszerek: Melyik a leghatékonyabb?

Hosszú, alacsony intenzitású kardió A hosszú idejű legalább 60 perces kardió előnye, hogy több kalória ég el zsírból és a teljes elégetett kalóriamennyiség is viszonylag magas. Azonban az intenzitás és az időtartam fordított arányban áll egymással, így minél hosszabb az edzés, annál alacsonyabb lehet csak az intenzitás. Az ilyen kardió bár több zsírt éget el, mint szénhidrátot, legjobb zsírégetés időegységre jutó kalóriaégetés alacsonyabb és nincs ennek a módszernek érdemi edzés utáni anyagcsere-pörgető hatása sem.

Az sem legjobb zsírégetés, hogy minél jobban izzadsz, annál több zsírt égetsz el.

legjobb zsírégetés megy kyung pyo fogyás

Ezért ez a módszer például séta formájában leginkább azoknak javasolt zsírégetésre, akik kezdőként még nem képesek magasabb edzésintenzitás fenntartására. Emellett ez a fajta kardió idő szempontjából nem a leghatékonyabb edzés.

A túrázás, séta nagyon jó lehet sőt ideális az olyanoknak, akik nem fittek, idősebbek, komolyan túlsúlyosak, vagy ortopédiai problémáik vannak ízületi bántalmak például.

A 8 legjobb zsírégető kardiomozgás

De egyébként kevés értelme van 1 órányi vagy hosszabb kardiót végezni, ha ugyanennyi vagy még több kalóriát el lehet égetni rövidebb idő alatt is más technikákkal — nem is szólva az anyagcsere edzés utáni felpörgetéséről! Kardió reggel éhgyomorra Az egyik legnépszerűbb zsírégető technika a reggel elsőként, éhgyomorra végzett kardió edzés.

legjobb zsírégetés fogyás sikertörténetek 100 font

Sok testépítő és fitness versenyző is ezt a módszert alkalmazza a szálkásítás során, és az edzők is előszeretettel javasolják. Egyes szakértők viszont arra figyelmeztetnek, hogy az izomvesztés rizikója túl magas és azt mondják, hogy a 24 órás kalóriaégetés nagy keretrendszerében nem sok különbséget okoz az, hogy mikor is végzed a kardiót. A reggeli alacsony vércukor és tárolt szénhidrát szintek mellett mondhatjuk, hogy a test tökéletes helyzetben van, hogy elsődlegesen zsírt égessen, de a reggeli magas kortizol lebontó hormon szinttel együtt arra is nagyobb esély van, hogy izom is elég.

Emiatt a potenciális haszon és a rizikó is magas.

NYÚJTÁS KEZDŐKNEK!

Kardió reggel fehérjeturmix után A potenciális izomvesztés megelőzésére jó módszer, ha a kardió előtt egy kicsi, csak fehérjét tartalmazó étkezést ejtesz meg vagy egy fehérjeturmixot dobsz be. Ez csökkenti a legjobb zsírégetés a kortizol-szint lenyomásával, megakadályozva az izomlebomlást, de az legjobb zsírégetés megmaradnak az alacsony vércukor és inzulin miatt.

Kardió este Sok testépítő és diétázó végez kardiót késő este és nem esznek semmit utána azért, hogy még nagyobb legyen az elégő zsír mennyisége.

Ha a zsírégetés a cél, ez a két edzésmódszer a legjobb! Főleg együtt! - Dívány

Vannak a módszernek előnyei, de legjobb esetben is ezek közepes szintű előnyök, míg a veszély magas. A késő esti edzés még azt is előidézheti, hogy megzavarja az alvási ciklusodat és így a regenerálódásodat is! Viszont amint elalszol, az anyagcseréd sebessége mindenképpen takarékra áll vissza, így nem arathatod le teljes mértékben az edzés utáni anyagcsere-felpörgés előnyeit.

Az izomvesztés rizikója igen magas! Tehát hatékony izomvesztés, kevésbé hatékony zsírégetés.

Itt az 5 legjobb zsírégető módszer

A naponta végzett kardiót, mint hatásos zsírégető gyakorlatokat, két érvvel szokás alátámasztani: először is, több edzés több kalória elégetését jelenti; másodszor, a gyakori kardió segít fenntartani az anyagcsere magas szintű pörgését, mivel nincsenek hosszabb inaktivitási periódusok. Az aerob adaptáció veszélye is növekszik, ha a nagy gyakoriság hosszabb időn keresztül fennáll a szervezet lényegében egyre hatékonyabbá válik, tehát ugyanannyi edzés egyre kevesebb kalóriát éget el. Ha minden előnyt és kockázatot figyelembe veszünk, a rövidebb, de gyakoribb edzések adnak jobb előny — kockázat arányt.

Olvassa el is